• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /چرا به جليلي رأي نمي دهم/
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 
    يه مثال اين که توي مناظره اون سندي که براي کشته شده هاي ايذه ... خوندن غير منطقي ترين کاري بود که از يه کانديد بر مي اومد
    اصلا نه معلوم بود اون آدما برا چي کشته شدن ،کي کشته ، به دستور کي بوده ؟!
    که تازه اگه همونجا هم يه دادگاه برپا ميشد و همه معلوم ميشد آبروي نظام ميرفت !!
    و يه چيزي که من تو فيلما و حوفاشون دقت کردم (و البته در بيشتر افراد سران نظام مشاهده ميشه) اينه که تو حرفاشون شايد 100 بار اسم رهبر و ولايت فقيه و ولايتمداري و ... بيارن اما يه بار ،فقط يه بار از پيامبر يه حديث نميگن ،از حضرت علي يه حديث نميگن ،نميگن مثلا پيامبر اين کارو کرد و ... همش خامنه اي رو مثال ميزنن دقيقا عين يه بت !
    در ضمن شنا که انقدر از شخصيت برجسته و ديپلماتيک حرف ميزنين مگه ايشون تو اين 4 سال کاري هم جز اضافه کردن تحريم ها براي مردم کردن؟!
    پاسخ

    در خصوص مسئله اولي که مطرح کرديد، نظري نميدهم چون اطلاعات دقيقي در خصوص آن مسئله ندارم. در خصوص مسئله دومي که مطرح کرديد اولا من مطمئنم که شما يا اکثر مستندات و سخنان آقاي جليلي را نديده و نشنيده ايد يا با دقت آنها را نگاه نکرده ايد. حديث «في العدل سعه» که از امام علي(ع) است و به معناي اين است که در عدالت، گشايش و پيشرفت شکل مي گيرد، بارها توسط ايشان مورد استفاده واقع شده است و همچنين سخنان ديگر و حرف هاي ديگر. دوما مگر کداميک از نامزدها در سخنانشان از فرمايشات پيامبر و ائمه بيشتر از آقاي جليلي استفاده کرده اند که در خصوص اين مسئله فقط به آقاي جليلي خرده مي گيريد. درست است. نبايد در حرفها و اظهارنظرها فقط و فقط به منش و گفتار رهبري استنباط کرد ولي اين اشکال به تمام کانديداها(نه فقط آقاي جليلي) وارد است. سوما مگر شما از سخنان هر کس براي ارائه ي مطالبتان استفاده کرديد، آن شخص را مي پرستيد؟ چهارما ابتدا بايد ببينيم دليل اصلي تحريم ها چيست؟ غربي هايي که تحريم کرده اند، مي گويند که به خاطر برنامه اتمي است و لي خودشان هم مي دانند که ايران هيچگاه به سراغ بمب اتمي نمي رود. به فرض که ايران بمب اتم ساخت، مردم ايران چطور با رهبري کنار مي آيند که استفاده از بمب اتم را حرام اعلام کرده و حالا دستور ساخت بمب اتم را داده است. بنابر اين مثال و بسياري از شواهد ديگر برنامه هسته اي دليل تحريم ها نيست. اگر شما کمي با ديد بازتري بنگريد، خواهيد فهميد که هدف تحريم ها ايجاد يک جنگ اقتصادي براي رودررو قرار دادن مردم و نظام در مقابل هم است که متاسفانه به دليل بي تدبيري دولتمردان در سالهاي اخير، تحريم ها اثر خود را حتي بيش از آنکه بايد بر کشور گذاشت که انشاالله در دولت آينده با کنترل صحيح تورم و گراني، اين مشکلات در جامعه ما از بين برود.اگر اشکال ديگري مي بينيد، بنده در خدمتم.