سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/چرا به جلیلی رأی نمی دهم/

jalili

به نظر من دکتر سعید جلیلی شخصیتی مؤمن، انقلابی، شایسته و ولایتمدار است، اما در این برهه تاریخی تجربه و شاید توان لازم برای بدست گرفتن مدیریت اجرایی کشور را دارا نمی باشد. شواهدی بر این مدعا:

فعالیت چندین ساله ی ایشان در وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی، از ایشان شخصیتی سیاسی و دیپلماتی برجسته ساخته است اما به نظر من شخصیت ایشان چنان که برای یک رییس جمهور باید باشد، مردمی نیست.

با تمام احترامی که برای ایشان و دیگر رزمندگان جبهه ی حق علیه باطل قائلم، ولی به نظرم ایشان با مجروحیتی که دارند، شاید نتوانند به خوبی از فعالیت های فشرده و سنگینی که یک رییس جمهور باید آنها را انجام دهد، بر بیایند.

نوع صحبت کردن ایشان بسیار لفظ قلم و بسیار مؤدبانه است که این یک مزیت برجسته است ولی همین موضوع باعث می شود که شاید ایشان نتوانند با مردم عامه ی کشور و اقشار مختلف به خوبی ارتباط بر قرار کنند.

در پایان این موضوع را باز تذکر می دهم که به نظر من ایشان برای «ریاست جمهوری»آنچنان که باید مجرب و توانا نیستند ولی به خوبی می توانند از مسئولیت های دیگری مانند فعالیت در زمینه سیاست خارجی بر بیایند چنانکه در این زمینه کارنامه درخشان و قابل قبولی دارند.

اگر با نظرات من مخالفید، نظر بدهید



برچسب‌ها: انتخابات ریاست جمهوری
[ شنبه 92/3/18 ] [ 12:54 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]