• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /کاذب شيرازي عالم است اما.../
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بزرگوار
    برخلاف نظر جنابعالي، اين آقاي شيرازي خيلي هم صاحب علم و فضل نيست و اين مطلب در بيان اندشمندان ديني آمده است. مثلا همين اخيرا بود که توسط حاج آقا اراکي -دبيرکل مجمع تقريب مذاهب- بيان شد:
    «عالم و مرجع شدن معيار دارد. عالمي که به درجه اجتهاد ميرسد، بايد نظريه علمي قوي ارائه بدهد، سالها در محضر استادان بزرگ زانو بزند و علم بياموزد و سپس بتواند دانش خود را در قالب سخنراني‌ها و کتابهايي به ديگران منتقل کند، شاگرداني را تربيت کرده باشد که گواه بر فضل و دانش استاد خود باشند. همه مراجع همواره از بزرگترين اساتيد حوزه بوده و طلاب بيشماري پاي درس آنها نشسته و آنان را به عنوان دانشمند قبول داشته‌اند.

    اين آقا نه شاگرد برجسته‌اي دارد و نه کتاب ارزشمندي. بنده شاگردان ايشان را ديده و کتابهاي ايشان را که کاملاً گواه بر بي سوادي ايشان است مطالعه کرده‌ام . اگر ايشان کتاب نمينوشت، شايد در ذهن ما اين شبهه ايجاد مي شد که ايشان چيزهايي ميداند، اما نمي گويد و نمي نويسد. از همه مهمتر اينکه محضر استاد برجسته اي را هم درک نکرده است . هيچ نشانه اي از اطلاع از علوم جديد هم که در ايشان نيست ، با اين همه نه تنها رسانه‌هاي ضد انقلاب و سلطنت‌ طلبها که حتي خود رسانه‌هاي انگليس هم سعي دارند براي ايشان در جهان تشيع جايگاهي را دست و پا کنند.

    ما نميخواهيم بگوييم آقاي «سيد صادق شيرازي» مزدور انگليسي‌هاست، بلکه ميخواهيم بگوييم انگليسي ها دارند ايشان را به عنوان چهره شاخص تشيع معرفي مي کنند . اگر ايشان مثل همه طلبه‌ها درس بخواند، مشکلي نيست، ولي اگر بخواهند او را که واجد هيچ يک از شاخص‌هاي مرجعيت نيست و حتي در حد يک عالم فاضل حوزوي هم سواد ندارد، به عنوان مرجع معرفي کنند، جاي چون و چرا دارد. برخي از طلبه‌هاي فاضل حوزه به لحاظ علمي در جايگاه بالاتري از ايشان قرار دارند و اصلاً با هم قابل مقايسه نيستند. اينکه فقط کسي محاسني و شکل و قيافه اي داشته باشد و بتوان او را براي عوام به عنوان يک آدم بزرگ جا انداخت که دليل مرجعيت نمي شود.»

    متن کامل مصاحبه: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=216637

    »
    پاسخ

    سلام و سپاس از نظرتان. من براي شخص مذکور فضيلتي قائل تيستم و معتقدم اگر علمي هم دارد، اين علم او را از عذاب اخروي نجات نخواهد داد. اذا فسد العالم فسد العالم