• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /کاذب شيرازي عالم است اما.../
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بزرگوار
    برخلاف نظر جنابعالي، اين آقاي شيرازي خيلي هم صاحب علم و فضل نيست و اين مطلب در بيان اندشمندان ديني آمده است. مثلا همين اخيرا بود که توسط حاج آقا اراکي -دبيرکل مجمع تقريب مذاهب- بيان شد:
    «عالم و مرجع شدن معيار دارد. عالمي که به درجه اجتهاد ميرسد، بايد نظريه علمي قوي ارائه بدهد، سالها در محضر استادان بزرگ زانو بزند و علم بياموزد و سپس بتواند دانش خود را در قالب سخنراني‌ها و کتابهايي به ديگران منتقل کند، شاگرداني را تربيت کرده باشد که گواه بر فضل و دانش استاد خود باشند. همه مراجع همواره از بزرگترين اساتيد حوزه بوده و طلاب بيشماري پاي درس آنها نشسته و آنان را به عنوان دانشمند قبول داشته‌اند.

    اين آقا نه شاگرد برجسته‌اي دارد و نه کتاب ارزشمندي. بنده شاگردان ايشان را ديده و کتابهاي ايشان را که کاملاً گواه بر بي سوادي ايشان است مطالعه کرده‌ام . اگر ايشان کتاب نمينوشت، شايد در ذهن ما اين شبهه ايجاد مي شد که ايشان چيزهايي ميداند، اما نمي گويد و نمي نويسد. از همه مهمتر اينکه محضر استاد برجسته اي را هم درک نکرده است . هيچ نشانه اي از اطلاع از علوم جديد هم که در ايشان نيست ، با اين همه نه تنها رسانه‌هاي ضد انقلاب و سلطنت‌ طلبها که حتي خود رسانه‌هاي انگليس هم سعي دارند براي ايشان در جهان تشيع جايگاهي را دست و پا کنند.

    ما نميخواهيم بگوييم آقاي «سيد صادق شيرازي» مزدور انگليسي‌هاست، بلکه ميخواهيم بگوييم انگليسي ها دارند ايشان را به عنوان چهره شاخص تشيع معرفي مي کنند . اگر ايشان مثل همه طلبه‌ها درس بخواند، مشکلي نيست، ولي اگر بخواهند او را که واجد هيچ يک از شاخص‌هاي مرجعيت نيست و حتي در حد يک عالم فاضل حوزوي هم سواد ندارد، به عنوان مرجع معرفي کنند، جاي چون و چرا دارد. برخي از طلبه‌هاي فاضل حوزه به لحاظ علمي در جايگاه بالاتري از ايشان قرار دارند و اصلاً با هم قابل مقايسه نيستند. اينکه فقط کسي محاسني و شکل و قيافه اي داشته باشد و بتوان او را براي عوام به عنوان يک آدم بزرگ جا انداخت که دليل مرجعيت نمي شود.»

    متن کامل مصاحبه: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=216637

    »
    پاسخ

    سلام و سپاس از نظرتان. من براي شخص مذکور فضيلتي قائل تيستم و معتقدم اگر علمي هم دارد، اين علم او را از عذاب اخروي نجات نخواهد داد. اذا فسد العالم فسد العالم
    شنيده ها و مطالعات من

    خاندان شيرازي ها ....

    امان از دست اينا....

    نسب اين خاندان برميگرده به ميرزاي شيرازي که فتواي معروف تنباکو را صادر کرد ولي اينا کجا و اون بنده عزيز خدا کجا...

    جريان اين ها برميگرده ب سيد محمد شيرازي برادر بزرگ سيد صادق که ظاهرا خيلي با سواد بوده و حدود 1200 جلد کتاب بالخصوص درباره يهود نوشته تاحدي که هنگام مرگ انگشت وسط و اشاره اش به هم نميچسبيده.

    ابتدا اين ها مريد امام خميني بودن تا جايي که وقتي امام خميني به نجف تبعيد ميشوند حدود هشت کيلومتر فرش پهن ميکنه براي امام از فرودگاه!

    انقلاب که ميشه امام خميني جانشين بر حق امام زمان بودن و سهم امام به ايشون ميرسيده.

    اين آقا که ظاهرا مرجع شده مقداري پول خدمت امام مياره و به ظاهر درخواست يک مقام دولتي ميکنه و امام هم پول رو برميداره و به زبون خودموني ميگه اين وظيفتونه و مقام رو هم نميدهند....

    از اين جا دشمني شروع ميشه....


    اي کسي که کپي مي کني ، التماس دعا ... !

    پاسخ

    سلام و سپاس از نظر دقيق و جامعتون. ان شاء الله مأجور باشيد