سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/نامه ای به رهبرم5/

خیلی وقت پیش ها روز 4 آبان روز مهم و خیلی معروفی بود.

در آن روز دربار سلطنتی را آذین می بستند و دوستداران شاه مخلوع به او پیام تبریک تولد می فرستادند.

همه در آن روز میدانستند که امروز تولد شاه است.

اما امروز چه؟

agha

شاید کمتر کسی باشد که بداند امروز تولد توست.

تولد مردی که با انگشت اشاره اش کاخ های مستکبران عالم را به لرزه در می آورد.

تولد مردی است که عمرش را در انقلاب صرف کرد و محاسنش هم در همین انقلاب سفید شد.

تولدت مبارک آقا. من به تو افتخار میکنم.

من به تو افتخار میکنم که برایت جشن تولد نمی گیرند.

من به تو افتخار میکنم که خیلی ها تاریخ تولدت را نمی دانند.

من به تو افتخار میکنم که در این قید و بندها نیستی.

و افتخار میکنم که ظواهر دنیایی را به چشم خواری می نگری.

و همین است راز ماندگاری ات در دل ما.

یادت هست آقا که گفته بودی: «من از کسی که برای تولد من جشن می‌گیرد، به هیچ وجه متشکر نمی شوم و او را مسئول زیان‌های این کار هم می‌شناسم».

چشم آقا.

ما تولد نمی گیریم.

فقط به تو تبریک می گوییم.

agha

لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد

یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد

پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف

خورشید شهر خامنه74 ساله شد



برچسب‌ها: نامه ای به رهبرم
[ دوشنبه 92/4/24 ] [ 5:46 صبح ] [ سید حجت الله انوشه ]