سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/پارازیت!/

ایجاد پارازیت در زمان پخش برنامه ای جذاب و مورد علاقه یا هنگام گفتگو با دوستان صمیمی، باعث بی حوصلگی، ناراحتی و خط خط شدن اعصاب می گردد و انسان از تماس یا دیدن برنامه ، لذت چندانی نمی برد.

«چشم چرانی و نگاه های هرزه، گرایش به شهوات و گناهان جنسی و نیز خلوت های آلوده به گناه» پارازیت های شیطان بر صفحه ی دینداری انسان اند که باعث لرزش و اختلال در ارسال و پخش تصاویر معنوی و خداپسندانه، یا قطع تماس و خش حش افتادن در تماس با پروردگار می گردند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/09/11/139309110945383174201654.jpg

همان گونه که فرکانس های مشابه شبکه های هدف، موجب اختلال و جایگزینی در امواج اصلی و ایجاد پارازیت می شوند، هنگام ارسال پارازیت های شیطانی نیز باید با امواج معنوی دعا، ذکر «لا حول و لا قوة الا بالله» و... فکر و دل خود را روی طول موج «تقوا» تنظیم نمود تا با رفع پارازیت های شیطان و خواهش های درون، لذت زندگی معنوی و خدایی را چشید.

خداوند می فرماید:« شیطان می خواهد... شما را از ذکر خدا و از نماز باز دارد، آیا شما خودداری{و مراقبت} خواهید کرد؟» (سوره مائده/ آیه 91)



کتاب لحظه های بی تو بودن/ نوشته ی رضا اخوی




[ شنبه 98/12/17 ] [ 6:22 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/علی ای همای رحمت...!/

http://uupload.ir/files/frma_6064792_407.jpg

سلام و درود برترین درود فرستندگان بر آستان مقدس و ملکوتی ات اماما...

در توصیف تو گاه واژه ها به جان  دادن می رسند و جملات خاضعانه فریاد عجز سر می دهند.

در توصیف تو که سید المتقین و رییس الموحدینی و مظهر العجایبی و اسد الله الغالبی.

امام خوبی های عالم! عشق سرشار به تو را نه می توان به زبان بیان کرد و نه می توان با قلم نوشت.

مردی بر فراز قله های انسانیت و معرفت که  تندباد جانسوز حادثه ها نه تنها تکانش نمی دهد، بلکه او را استوارتر نمایان می سازد و تجلی روشنی بخش تری به او می بخشد.

گاه وقتی گوشه های کوچکی از زندگی ات در دنیایمان را که پر از فراز و نشیب بود، به تماشا می نشینم نه در بغض که در حیرت فرو می روم. اشک هایم نیز گاه از روی تحیر جاری می گردند.

فقط تجسم صحنه ی تازیانه خوردن همسرت که اتفاقا دختر رسول الله و همچنین باردار فرزندت بود و این که تو در آن زمان چاره ای جز سکوت برای قوام اسلام نداشتی، کوه های پر صلابت صبر را فرو می پاشد.

روی برگرداندن از دشمنی که به رویت آب دهان انداخته بود و پس از کظم غیظ اقدام به مجازاتش برای کیفر نکردن حتی یک انسان برای میل و لذت شخصی، خشم و خودخواهی را تحقیر می کند.

تجلی گاه معرفت و عدالت گری ات آنجاست که حتی بر قصاص عادلانه ی قاتلت اصرار می ورزی و گذشت از گناه بی سابقه اش را شایسته تر می شماری.

در وصف مردی سرودن که ضربت شمشیر ملعونی را مقدمه ی رستگاری خویش می داند و ندای «فزت و رب الکعبه» سر می دهد، به حق کاری سخت و دشوار است.

نیکوست که سخن آخرم با مصداق کامل حق این باشد که اماما! بارها گفته ام که جریان های تاریخی هیچگاه از بین نمی روند. خشم و تنفری نیز که کافران و حق ستیزان از تو داشته اند هنوز پابرجاست. با این تفاوت که اکنون فرزندت و نائب بر حقش را هم آماج این خشم و تنفر قرار داده اند.

امروز شیعیان و دوستداران تو و اسلام عزیز در یمن و هند همه روزه به خاک و خون کشیده می شوند و و مدعیان دروغین حقوق بشر که گاه برای قتل یک حیوان بیانیه می دهند، نه تنها سکوت نکرده اند بلکه از این جنایات وحشیانه حمایت می کنند.

اما این اقدام های حق ستیزانه هرگز ما را از راه تو و الگوی شایسته ات، خاتم الانبیاء، باز نمی دارد. چون مردی از سلاله ات که اهل دیار خمین بود، گفت:«هنگامی در درستی راهتان تردید کنید که دشمنانتان از شما راضی و خشنود باشند.»




[ شنبه 98/12/17 ] [ 6:5 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/فتنه بنزینی...!/

 سهمیه بندی ضروری، کار غلط دولت و سردرگمی‌ها و سوءاستفاده ها

 

سهمیه بندی بنزین کاری ضروری و درست بود و قیمت بنزین باید اصلاح می شد، زیرا:

-فاصله قیمت با خارج بالا رفته بود و قاچاق گسترش پیدا کرده بود.

-مصرف بنزین داخلی زیاد شده بود.

-کسری بودجه وجود داشت..

-به علت تدابیر غلط دولت مدیریت مصرف بنزین مسئله جدی شده بود.

ولی اقدام غیرکارشناسی و بدون تدبیر کافی بود:

-در زمان بدی صورت گرفت.

-یکدفعه میزان بالا بردن قیمت بنزین آزاد زیاد بود.

-دولت با شوک درمانی و بدون توجیه مردم کار را جلو برد و مردم را لاجرم معترض کرده و نیروهای نظامی و انتظامی را در برابر آنها قرار داد.

-راهکارهای اصلاحی دیگری وجود داشت نظیر دادن بنزین به هر فرد و ایجاد کردن بازاری برای خرید و فروش اتوماتیک بنزین که هم فروشنده و هم خریدار سود می کردند یا افزایش تدریجی قیمت یا زیاد کردن سهمیه خانوارها‌ و...

-دولت راهکارهای جبرانی مثل افزایش یارانه یا سبد حمایتی را نه درست طراحی کرده نه درست اجرا در صورتی که در دهه هشتاد نظام تدابیر درستی اندیشید و ضمن توجیه مردم ابتدا آن اقدامات صورت گرفت.

http://uupload.ir/files/fsuq_photo_2019-12-20_16-38-04.jpg

-دولت در یک استراتژی خاص سکوت کرد و هزینه تصمیم خود را به گردن نظام و در نهایت رهبری انداخت. جوری که فضای مجازی و رسانه ها و حتی در هواپیماها هم صوت حمایت رهبری از سهمیه بندی بنزین در دهه هشتاد پخش شد و سکوت دولت فضا را ملتهب کرد و نظام را مسوول تصمیم غلط دولت کرد.

-نظریه پردازان نولیبرال حامی دولت از دهه هفتاد تا کنون به تبع برنامه های اجماع واشنگتن و توصیه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به دنبال قطع یارانه بدون اقدام جبرانی بودند.

-فشار روی مردم بالاست، مردم از بیتدبیری و تبعیض ناراضی هستند و از شهرهای مختلف گزارش میرسد مردم به ویژه بخشی از مستضعفین در کف خیابان هستند و این فرصت بیشتری برای گروه های معارض نظام برای تخریب و  فراهم کرده است.

موضع رهبری چرا حمایت بود؟

-رهبری در تصمیمی درست و براساس مردمسالاری دینی و طبق رویه پیشین خود و امام راحل، تصمیمات اکثریت سران نظام که ازقضا در این موزد انتخابیها بودند را تایید کردند تا:

-نظام دوپارچه نشده و درگیر درگیری درونی نشود.

-در شرایط بحران داخلی و دومینوی ناارامی کشورهای همجوار اعتراضاتِ بحق به سمت سرنگونی دولت نرود و خلا قدرت در درون به وجود نیاید و زمینه بیثباتی دولتهای اتی با این تجربه فراهم نشود.

http://uupload.ir/files/22w_photo_2019-12-20_16-37-37.jpg

-دولت مجبور شود به پشتوانه حمایت نظام با تدبیر  بیشتر فرایند را اصلاح کند و بهانه نمیگذارند کار کنیم و چه کسی مملکت را تعطیل کرده از انان گرفته شود.

-توده های مردم، متدینین و وفاداران نظام از سردرگمی خارج شوند و با وجود نارضایتی شدید از دولت، مقابل نقشه سوریه سازی ایران بایستند.

-رهبری نشان داده رهبرِ مسئول است و مسئولیت اقدامات نظام را هرچند مثل ماجرای جمعیت خود مخالف ان باشد، می پذیرد.

سازوکار جلسه سران قوا قانونی است:

-بر اساس حکم حکومتی شکل گرفته است و در حکم قانون است‌.

-این ساختار مثل نهادهای بالادست سیاستگزاری کشور است و هرچند ناکارامد باشد و تصمیمات غلط بگیرد برای خروج از بن بست شکل داده شده است.

-مجلس می تواند در مواردی که این سازوکار تصمیمگیری کرده با قانون گذاری مستقل، چارچوب قانونی درست کند. در این مورد مثلا برای اصلاح ادامه فرایند ریل گذاری کند.

-ناقض ادعای دولت در بسته بودن دست او و نداشتن اختیارات است.

-اصلاح طلبان به دنبال تکرار تجربه شان در تقابل با هاشمی از 74 تا 79 در مورد دولت فعلی هستند و میخواهند با ان مرزبندی کنند، انتقاد از دولت، استعفا در مجلس و... برای این مرزبندی و ایجاد محبوبیت مردمی در شرایطی است که انها در کشتی دولت مورد حمایتشان در حال سقوط اند.

-اصولگرایان دو دسته شده اند توجیه گران وضع موجود و کسانی که صرفا به دنبال استفاده برای تقابل با دولتند.

-بهاری ها هم به دنبال اپوزیسیون نمایی و بهره برداری هستند.

-بعضی بزرگان و مجموعه های اتقلابی هم بدون اطلاع از ضرورت ماجرا در حال مطالبه توقف فرایندند که در صورت تحقق این مطالبه غلط گذشته از بحران اقتصادی، تصمیمات اینده نطام و دولتها را نیز متزلزل خواهد کرد.

حال چه باید کرد؟

-از اصل سهمیه بندی دفاع کرد و حتی باید دولت را مورد سوال قرار داد با چه عقلانیتی با حذف کارت سوخت در ایتدای دولت یازدهم، برنداشتن فازهای بعدی هدفمندی یارانه ها و تعطیلی تولید بنزین در پتروشیمیها کشور را دچار بحران کرد؟

-باید مطالبه کرد تا فرایند اصلاح شود، بسته های حمایتی و جبرانی مثل افزایش  یارانه تسریع شود. دولت و مجلس اینجا نوک پیکان مطالبه هستند. مجلس میتواند به صورت قانونی چارچوب درستی ایجاد کند.

#محمدصادق_شهبازی




[ جمعه 98/9/29 ] [ 5:0 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/خوشا آنان که به یاد صاحب عزایند.../

http://bayanbox.ir/view/938557902970907559/110-arbaien.1.jpg

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2017/09/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-44.jpg

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2017/09/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-18.jpg




[ دوشنبه 98/7/8 ] [ 2:9 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/غدیر، کربلا... جفا، وفا/

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/1535550684972508.jpg




[ سه شنبه 98/5/29 ] [ 9:40 صبح ] [ سید حجت الله انوشه ]

/وقتی ولی امر از مجلس گله می کند.../

امام خامنه ای در دیدار آغاز سال با زائران و مجاوران حرم رضوی:

«شرارت آمریکا به دلایل مختلف بیشتر است، مخصوص این شخصی هم که حالا در رأس دولت آمریکا است، نیست، بلکه سیاستشان این است.

به من گزارش دادند که در همین قضایای اخیر، کنگره‌ی آمریکا در سالهای 96 و 97، 226 طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی، یا تصویب کرده، یا ارائه کرده! 226 طرحِ ضدّیّت و خباثت علیه جمهوری اسلامی.

حالا البتّه اینجا من یک گِله‌ای هم از مجلس خودمان بکنم: مجلس شورای اسلامی خودمان چند طرح و لایحه در مقابل خباثتهای آمریکا ارائه کرده‌اند یا تصویب کرده‌اند؟»

http://uupload.ir/files/4wq3_photo_2019-03-31_18-07-27.jpg




[ یکشنبه 98/1/11 ] [ 5:13 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/سال فرصت ها و گشایش...!/

راهبر حکیم انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی:


http://uupload.ir/files/2ypy_13980102_0442064.jpg

برخی اظهارنظر کرده‌اند که این سال، سال تهدیدهاست؛ بنده مطلقا این را قبول ندارم. من معتقدم سال 98 به توفیق الهی سال فرصتهاست، سال امکانات و سال گشایش است/ آن کسانی که اظهارنظر دیگری می‌کنند و تهدید را به رخ می‌کشند، دانسته یا ندانسته تحت تأثیر رجزخوانی‌های دشمنان ملت هستند. این رجزخوانی‌ها باید همان‌طور که هست دانسته بشود.

امروز دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است. ما باید در این جنگ، دشمن را شکست بدهیم و به توفیق الهی شکست خواهیم داد. اما این کافی نیست؛ حرف من و مطالبه من از مجموع فعالان گوناگون کشور، چیز دیگری است. ما علاوه بر شکست دشمن، باید بازدارندگی ایجاد کنیم. ما باید خودمان را به نقطه‌ای برسانیم که بازدارنده باشد؛ دشمن ببیند نمی‌تواند از رخنه اقتصادی به کشور ما ضربه وارد کند.

این کانال مالی هم که اخیراً مدام گفته می‌شود که اروپایی‌ها درست کردند، این به شوخی شبیه‌تر است؛ البته شوخی تلخی است، این هیچ معنی‌ای ندارد. یعنی اصلاً چیزی که وظیفه آن‌هاست، با آن چیزی که دارند مطرح می‌کنند، زمین تا آسمان فرق می‌کند. در آخرین مسئله بین‌المللی ما، باز اروپایی‌ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند و به ما خیانت کردند. از این‌ها هیچ توقعی نمی‌شود داشت.

در قضیه برجام وظیفه اروپایی‌ها چه بود؟ یک قرارداد 7جانبه بسته شده بود، یک طرف که آمریکاست خارج شد. وظیفه اروپایی‌ها بود که در مقابل آمریکا بایستند. تعهد آنها این بود که تحریمها برداشته بشود. اما با بهانه‌های مختلف نایستادند. در عین اینکه مدام به ما تأکید کردند و می‌کنند که نبادا از برجام خارج بشوید، خودشان عملاً از برجام خارج شدند. این رفتار اروپایی‌ها است؛ از این‌ها می‌شود توقع داشت؟

همین قضیه اخیر نیوزلند -کشتار مسلمانان- از نظر آنها تروریسم نیست؛ گفتند حرکت مسلحانه! اینها این‌جورند/ در این منطقه و شاید در همه دنیا، دولتی به بدی دولت سعودی من سراغ ندارم؛ هم مستبد است، هم دیکتاتور، هم فاسد، هم ظالم، هم وابسته. آنها اعلام کردند که برای این دولت، مراکز تولید موشک درست می‌کنند.

البته اگر هم بسازند بنده ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم این‌ها ان‌شاءالله در دوران نه‌چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.



برچسب‌ها: امام خامنه ای
[ سه شنبه 98/1/6 ] [ 5:57 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/آخرین دست نوشته ی شهید محسن حججی.../

http://uupload.ir/files/yhfh_slide1.jpg

 

ان شاء الله شهادتم صدق گفتارم را گواهی می دهد...

شک نکنید و مطئمن باشید

راه ولایت همان راه علیست

رهبر برحق سید علیست ...

والسلام



برچسب‌ها: امام خامنه ای | شهدا | انقلاب
[ شنبه 97/12/11 ] [ 2:33 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/سبیل بابا، دم شیر، غریزه ی جنسی!/

http://uupload.ir/files/kacu_slide1.jpg

اون قدیما که باباها ابهت، جایگاه و حرمت ویژه ای داشتند، برای نشان دادن این جایگاه می گقتند: شوخی شوخی، با سبیل بابا هم شوخی!

الآن هم وقتی می خواهند درباره ی خطرناک بودن رفتاری هشدار دهند، از  ضرب المثل «بازی با دم شیر» استفاده می کنند.

«غریزه ی جنسی» در میان انواع امیال و خواسته های انسان، به سرکشی و طغیان معروف است و نباید با نگاه به نامحرم، خیال پردازی، دیدن برنامه های نامناسب ماهواره و فیلم های مبتذل و جوک های جنسی و.. به آن میدان داد و عرصه را برای شهوت باز کرد؛ وگرنه کنترل و جلوگیری از خطرات آن بسیار دشوار خواهد بود و انسان را به ناکجاآباد گناه خواهد کشاند.

قرآن می فرماید:«خدا می خواهد شما را ببخشد (و از آلودگی پاک نماید)؛ ولی آنان که پیرو شهوات اند، می خواهند شما به کلی منحرف شوید (و در دام شهوات سرکش بیفتید).» (نساء/27)

درباره ی پیامد این سرکشی نیز می فرماید:«هر که سرکشی کرد و زندگی پست دنیا را برگزید، پس جایگاه او همان آتش است.»(نازعات/37 تا 39)


کتاب لحظه های بی تو بودن/ نوشته ی رضا اخوی



برچسب‌ها: مسائل جنسی | خودارضایی | حرف حساب
[ چهارشنبه 97/12/1 ] [ 5:51 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]

/نسخه ای تا ظهور.../

http://uupload.ir/files/883l_13971124_0141678.jpghttp://uupload.ir/files/6bvk_13971124_0241678.jpg

برای مشاهده متن بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران اینجا کلیک کنید.



برچسب‌ها: امام خامنه ای | حماسه ها | امام مهدی(عج) | انقلاب
[ پنج شنبه 97/11/25 ] [ 10:35 صبح ] [ سید حجت الله انوشه ]