• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /بفرماييد شام/
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پارسا 

    ميدونيد مشکل شما چيه؟

    اينه که همه چيز رو شهواني درک ميکنيد.

    يه سوال توي ايران اسلامي شما که اين همه دم از عفت و پاک دامني جامعه اش ميزنيد پاک تر از غربي که بلاد کفر نام مي بريدش هست؟

    چشماتون رو لطفا باز کنيد اين اجبارات و چون و چراهاي شما مردان اسلامي بود که ايراني با اين همه تمدن و يکتا پرستي و عفت زنان و غيرت مردانش رو به جايي کشوند که الان زنان به مردان و مردان به زنان خيانت ميکنند.

    من نميگم فارسي وان ويا شبکه هاي يهودي در ترويج اين امر نقشي نداشتن ولي قبول کنيد که خيلي از اين مسائل وابسته به خود اين آقايان سر دم دار بوده.

    وقتي يه مرد صبح تا شب و شب تا صبح دنبال يه لقمه نون باشه (به دليل گروني و مشکلات مالي که علتش همين آقايون هستن) و هيچ حسي براش نمونه که براي همسرش تقسيم کنه و فقط يه مرده متحرک ميشه که مياد و حتي نا براي گفتن يه دوستت دارم به خانمش نباشه انتظار داري اون خانم به جاهاي کج برده نشه؟

    آقا يا خانم محترم هميشه مشکل رو از غربي ها ندونيد يه مقدار چشماتون رو باز کنيد به داخل قضيه هم نگاه کنيد.

    در پناه ايزد پاک

    پاسخ

    سلام و سپاس. برادر گرامي، آقا پارسا:در خصوص مسئله اولي که فرموديد، بله ايران در حال حاضر پاک تر از کشورهاي غربي اي است که دامانشون به گناهان پست و کثيفي مانند روابط نامشروع، همجنس بازي، خودارضايي و... آلوده است. درسته در ايران هم اين مفاسد وجود داره و در صورت عدم کنترل، بيشتر شيوع پيدا ميکنه. ولي در کشورهاي غربي اين گناهان بصورت علني و آشکار انجام ميشه و حتي قانوني شناخته ميشه که زبان از بيان اونها شرم داره مثل حق ازدواج براي همجنسبازان و امثال آن.در خصوص مسئله دومي که فرموديد اجبار مردان اسلامي به رعايت حجاب باعث خيانت ميان زوجين شد، با اين مسئله مخالفم. چون اولا حجاب يک حق جمعيه و بطور مثال يک خانم با حجاب خودش حق نداره يه مرد ديگه رو به گناه بندازه دوما اگه ميشه توضيح بديد که چطور رعايت عفت و پوشش باعث خيانت ميشه؟؟ اون چيزي که باعث خيانت ميشه، شهوترانيه که يکي از عوامل سرکش شدن شهوت هم بدحجابي و بدن نماييه که ارمغان شبکه هاي ماهواره اي براي مخاطبانشونه.در خصوص سومين مسئله اي که فرموديد، در درجه اول بايد توجه داشته باشيد که هدف من از جمع آوري اين مقاله ها صرفا بيان اهداف برنامه هاي يکي از شبکه هاي مروج فرهنگ غربي بوده نه چيز ديگه. بله قبول دارم. گراني هست تورم هست و شايد مقصر بخش عمده ش ضعف دستگاه هاي اجرايي و دولت باشه. در اين شکي نيست ولي به هر حال ما در اين وضعيت قرار گرفته ايم و الآن بايد با نهايت انسجام، نذاريم که مشکلات اقتصادي باعث از هم گسيختگي خانواده هامون بشه و اين مسئله رو هم مطمئن باشيد که زندگي اي که با بناي عشق و همکاري و همراهي در روزهاي سخت، شکل گرفته باشه، هرگز با مشکلات اقتصادي به اين زودي از هم نخواهد پاشيد و بنابراين من معتقدم که سهم شبکه هاي ماهواره اي در نابودي بنيان خانواده بسيار بيشتر از مشکلات اقتصاديه چون خيانت، «عملا»در اين شبکه ها(نظيرفارسي وان) آموزش داده ميشه. البته بايد در اين زمينه ها بيشتر فرهنگ سازي بشه تا بنيان خانواده ها مستحکم تر از ايني که هست بشه.اگه هنوز هم شبهه اي مطرحه، يا سوالي باقي مونده بفرماييد.با تشکر از حضورتون