سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/اتاق خبر/

otaghe khabar

یکی از اصلی ترین برنامه های سیاست محور شبکه من و تو برنامه ی اتاق خبر است که هر شب از این شبکه پخش می شود. این برنامه شامل بیان اخبار به قول خودشان واقعی از ایران و بخش دوم شامل بیان عناوین روزنامه های منتشره در ایران و ارائه پاره ای توضیحات پیرامون آنهاست.

این پوسته ی این برنامه ی سیاسی من و توست. اما بیایید کمی دقیق تر ببینیم.

اولا اگر این برنامه را دیده باشید، خواهید دید که سرشار از اخبار و حرف های در باطن مغایر با جمهوری اسلامی ایران است و بگونه ای خبرها در این برنامه چیدمان شده اند که نوعی احساس بدبینی و دودلی نسبت به نظام اسلامی در دل بیننده ایجاد می کند.

درضمن زمان این برنامه دقیقا بعد از دو اخبار مهم 20:30 و اخبار شبکه یک(ساعت 21) تنظیم شده است و رأس ساعت 21:30 برنامه آغاز می شود که می توان این گونه تحلیل کرد این برنامه به گونه ای تنظیم شده است تا مردم برنامه های اخبار ایران را ببینند و آنگاه دروغ های به قول آنان اخبار ایران در اتاق خبر موشکافی شود. اما اگر کسی کمی بصیرت و چشم باز داشته باشد، هدف این برنامه را با یکبار مشاهده اتاق در واقع بی خبر می فهمد و می فهمد که این برنامه در عین اینکه اخباری نیز به نفع برخی مردم اعلام می کند، اما هرگز حامی حقوق ملت مقتدر ایران نیست.

دوما دو پرسش از عوامل این شبکه و خصوصا این برنامه یا از علاقه مندان این برنامه است:

1- چگونه این برنامه که به قول خودشان گوینده اخبار و مسائل ایران است، هیچگاه از پیشرفت ها، عمرانها، آبادانی ها، موفقیت ها در عرصه های مختلف ملت ایران سخن نمی گوید و همواره به ذکر معضلات و مشکلات می پردازد؟ مگر اخبار نباید گویای حقایق باشد؟ خب پیشروی و پیروزی ها هم جزو حقایق و واقعیت هاست.

2- این پرسش را که می توان آن را استمرار پرسش قبلی دانست این است که:

چرا فقط خبرهای تشویش برانگیز و تشنج آفرین روزنامه های ایران انتخاب می گردد و فقط آنها در اتاق خبر خوانده می شود؟ یعنی در روزنامه ها هیچ خبری از موفقیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و... ملت ایران وجود ندارد؟؟؟ پس چرا فقط به ذکر بدی ها بسنده می کنند؟؟؟؟

هدف همانی است که همواره به عناوین گوناگون صدایش به گوشمان می رسد:

جنگ نرم...

در صورت پیشنهاد یا ابراز مخالفت، نظر دهبد



برچسب‌ها: شبکه من و تو
[ یکشنبه 92/2/8 ] [ 5:54 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]