سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/شعر یادت نره/

omid

شعر یادت نره، نام برنامه ای است که به تازگی جا در بین دیگر برنامه های من و تو باز کرده است. برنامه ای که در آن افرادی به همراه آشنایانشان در مسابقه شرکت می کنند و محموعه ترانه هایی را که می خواهند انتخاب می کنند. آنگاه ترانه اجرا می شود تا جایی که  ترانه به قسمتی می رسد که شرکت کننده باید ادامه آن را حدس بزند. البته سه به اصطلاح یاور نیز در نظر گرفته شده است تا در موارد لزوم به یاری شرکت کننده بشتابند. هر چه فرد شرکت کننده ترانه های بیشتری را حدس بزند، مبلغ در نظر گرفته شده ی شبکه برای او بالا تر خواهد رفت. مجری این برنامه امید خلیلی است که پیش از این خبر ازدواج او با تیام(یکی دیگر از عوامل من و تو) بسیار خبرساز شده بود.

این بود خلاصه ای از آنچه در شعر یادت نره می گذرد.

تا اینجا همه چیز حاکی از یک برنامه ی جذاب و ظاهرا پرمخاطب است، اما هدف و ماهیت این برنامه چیست؟؟

در شعر یادت نره همانگونه که گفتم، افراد با خانواده و بستگانشان شرکت می کنند که اولا ظاهر بسیاری از افراد همراه بسیار خارج از عرف مردم ایران و گاهی بشدت نامناسب است. دوما برخی از بستگان و گاه خود فرد شرکت کننده هنگام پخش ترانه کنترل خود را از دست داده و همگام با آن می رقصند و گاه نیز حرکات ناشایستی از این دست در آنها دیده می شود.

این برنامه همگام با دیگر برنامه های شبکه من و تو در حقیقت تلاشی است برای ترویج موسیقی حرام و بی بند و باری های فساد انگیز دیگری که دامان غرب به آن آلوده است.

وقتی زنان جوان با پوششی نامناسب بی مهابا در مقابل دوربینی که تصویرش قرار است به قول خودشان در ایران پخش شود،اقدام به رقص و عرض اندام می کنند، صد در صد باید در فرهنگی بودن و ایرانی بودن این شبکه و این برنامه دچار تردید شد. ایرانی جدای از اسلامی بودنش در دوره های قبل از اسلام بسیار با شرافت و با فرهنگ و اخلاق بوده است. بگونه ای که اگر به تخت جمشید سری بزنید، نقش هایی از زنان را خواهید دید که با پوشش کامل در آن ظاهر شده اند.

پس هرگز شرافت و اصالت و از همه مهمتر دیانت خود را به برنامه هایی از این دست نفروشید.

بصیر باش همسنگر...

 



برچسب‌ها: شبکه من و تو
[ شنبه 92/2/7 ] [ 3:2 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]