سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/آکادمی موسیقی گوگوش/

آکادمی موسیقی گوگوش برنامه ای است که بصورت دوره ای پخش می شود و تاکنون سه سری از آن پخش شده است.

برنامه ای است که در آن به ظاهر جوانانی از ایران یا کشورهای دیگر برای ثبت نام در آن راهی لندن می شوند و بابک سعیدی و هومن خلعتبری، آنهایی را که به قول خودشان استعداد بیشتری دارند، برمی گزینند و به گوگوش معرفی می کنند. و سپس مجموعه برنامه هایی از این شبکه پخش می شود که حاوی آموزش موسیقی به این به اصطلاح هنرجویان است و سپس هم مسابقه که هر کدام از هنرجویان ترانه ای مشخص شده را روی صحنه میخوانند و به قول خودشان با رای مردم آنهایی که استعداد کمتری دارند، کنار می روند و آنهایی که مستعد در موسیقی هستند می مانند تا برنده نهایی مشخص شود.

این چکیده ای بود از آنچه در آکادمی می گذرد. حال کمی دقیق تر نگاه می کنیم.

گوگوش کیست؟ فائقه آتشین که ملقب به گوگوش شده است، خواننده دوران پیش از انقلاب در ایران است. امروز اگر از مردم آن دوران بپرسی، همگی رقاصگی و بی بند و باریهایش در رقصیدن با هر مردی را به یاد دارند. و اکنون او یکی از به اصطلاح داوران به قول خودشان پرطرفدارترین برنامه این شبکه است که او را با نام ستاره آکادمی نیز می شناسند.

اما دو شبهه که پیرامون این شبکه و خصوصا در مورد سری سوم این برنامه مطرح است:

بودجه هنگفت برنامه های پرهزینه این شبکه و خصوصا این برنامه( با وجودی که هیچگونه خط ارتباط پولی از سوی مردم با آن وجود ندارد) از کجا تأمین می شود؟

چگونه شخصی مانند اورینب مشایخی(ارمیا) که در ظاهر خود را مسلمان و مقید به اسلام می داند و حتی روسری ای هم به سر میکند، وارد این برنامه شده و باصدای کاملا باز و بی پروا به خواندن ترانه می پردازد؟؟؟؟ از آنجایی که هیچ کدام از مراجع و علما از صدر اسلام تا کنون صدای زن (به گونه ای که امروز در آکادمی مشاهده میشود) را جایز ندانسته اند، پس این زن به کدام مکتب معتقد است که از اسلام فقط حجابش را فهمیده است و بس؟؟؟؟؟

خواهشا در صورت مخالفت یا پیشنهاد در قسمت نظرات، اعتراض یا پیشنهاد خود را مطرح کنید.



برچسب‌ها: شبکه من و تو
[ جمعه 92/2/6 ] [ 7:59 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]