سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/جملات راهبردی راهبر حکیم انقلاب در دیدار بسیجیان.../

جملات مهم امام خامنه ای در دیدار مجمع عالی بسیج:

ما با آمریکا به‌عنوان یک مجموعه‌ى جغرافیایى یا به‌عنوان یک ملّت، به‌عنوان یک مجموعه‌ى انسانى هیچ مسئله‌اى نداریم، آن هم مثل بقیّه‌ى کشورها؛ مسئله‌ى ما با آمریکا، مسئله‌ى استکبار آمریکایى است؛ مستکبرند، متکبّرند، زورگویند، زیاده‌طلبند.


بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم/ همچنان‌که و به همان دلیل که با اصل مذاکرات مخالف نبودم،  بنده در سخنرانى دلایل آن را هم گفتم.

هیئت مذاکره کننده‌ى ما حقّاً و انصافاً پرتلاش و جدّى هستند/ ایستادگى میکنند، با منطق حرف میزنند، زیر بار حرف زور نمیروند، دارند کار میکنند؛ این را هم همه توجّه داشته باشند/حالا جزئیّات و آنچه را در این گفتگوها می گذرد، غالباً مردم مطّلع نیستند؛ نه، با جدّیت، با منطق، با دلسوزى دارند کار می کنند و منطقى هم عمل می کنند.


اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، آن که بیش از همه ضرر میکند ما نیستیم، آمریکایى‌ها هستند.

مسئله‌ى هسته ای یک بهانه است/ مسئله‌ى اصلى این است که استعدادهاى ملّت ایران به تدریج بُروز و ظهور پیدا کرده است و دارد اقتدار پیدا می کند، اینها از این ناراضى‌اند، جلوى این را می خواهند بگیرند؛ تحریم و فشار اقتصادى به خاطر همین است که بلکه بتوانند از تلاش هاى رو به گسترش ملّت ایران جلوگیرى کنند.

ما با ملّت خودمان روراست هستیم. حقیقت مطلب را با ملّت در میان میگذاریم/ آنها این‌جور نیستند، ملّتشان آنها را قبول ندارد. محبوبیّت رئیس‌جمهورشان روز به روز کم شده است؛ این آمارهایى است که خودشان می دهند؛ آن روزى که این رئیس‌جمهور انتخاب شد، محبوبیّتش بالا بود؛ تا امروز، روز به روز این محبوبیّت کاهش پیدا کرده است، [چون‌] مردم به نظام سیاسى‌شان بى‌اعتقادند.

چه توافق هسته‌اى بشود، چه نشود؛ این را بدانید امنیّت اسرائیل تأمین نخواهد شد/ براى دولت‌مردان و دولت‌زنانِ آمریکا، امنیّت اسرائیل مسئله‌ى اصلى نیست/ مسئله‌ى اصلى براى این حضرات، راضى نگهداشتن شبکه‌ى سرمایه‌داران صهیونیست است که رگِ حیات اینها را در دست گرفته‌اند/

اینها مستکبرند، ما هم آبمان با مستکبرین به یک جو نمیرود/ خب، اگر حرف منطقى‌اى وسط بیاید، حرفى نداریم؛ ما حرفهاى منطقى را قبول میکنیم، قرارهاى عادلانه و عاقلانه را قبول میکنیم امّا آنجایى که پاى زورگویى و زیاده‌طلبى باشد، نه؛ جمهورى اسلامى از صدر تا ذیل، هم مردمش، هم مسئولینش قبول نخواهند کرد؛ این را بدانند.



برچسب‌ها: امام خامنه ای | دولت یازدهم | رژیم صهیونیستی
[ سه شنبه 93/9/4 ] [ 3:4 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]