سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/نامه ی جمعی از بزدلان جهنمی خطاب به شیخ حسن روحانی/

در پی اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر بزدل خواندن و جهنمی دانستن منتقدان عملکرد دولت، بر آن شدم تا نامه ای از سوی جمعی از دلسوزان نظام و افسران مقابله با جنگ نرم خطاب به رییس جمهور بنویسم.

بسم الله الرحمن الرحیم

رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی

سلام و عرض ادب به حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن روحانی که همواره پس از چندی منتقدین و دلسوزان انقلاب را مورد لطف قرار می دهند و القاب شایسته ای چون افراطی، بی سواد، عده ای خاص که از جایی خاص تغذیه می شوند، بزدل و ترسو را بر آنان می نهند که جای بسی شکر و تشکر دارد.

اخیرا پیشنهاد بسیار قابل توجه و موثری نیز برای ما منتقدان و دلسوزان مصالح کشور از سوی شما مطرح شد که نشان از مصلحت اندیشی و تدبیر فوق العاده ی جنابعالی دارد. شما مکانی بسیار مناسب و دلپذیر را برای دلسوزان نظام پیشنهاد کردید که همگی ما را به شعف و شور فرو برد. شما به ما گفتید که بروید به جهنم...

افسران - مصداق این آیه نبود...

راستش را بخواهید آقای رییس جمهور، دوست ندارم تا آخر نامه ام را با کنایه سخن بگویم و بهتر آن است سخنم را بی پیرایه و شفاف با شما مطرح کنم.

جناب آقای رییس جمهور! حتما شنیده اید که ادب مرد به از دولت اوست. اکنون ما دیدیم که شما این میراث گرانبها را نیز به راحتی از دست داده اید و بی شرمانه منتقدین خود را عده ای بزدل و ترسو خطاب می کنید و آن ها را دعوت به جهنم می کنید.

نکند از شکست مذاکراتی که رهبری از سال 1392 به آن اظهار بدبینی کرده بودند، این چنین خشمگین شده اید که این چنین زننده و به دور از ادب سخن بر زبان می رانید؟

ما همواره حمایت خود را از شما اعلام داشته و در کنار آن به روش های تاکتیکی دولتتان-بنا به درخواست خودتان- انتقاد سازنده کرده ایم و تا زمانی که شما در مسئولیت باشید، با اقتدا به پرچمدار مقتدر انقلاب از شما حمایت خواهیم کرد. ولی این ادبیات در شأن شما نبوده و نیست.

شما اکنون در دیدگاه جهانیان نماینده ی یک ملت متمدن و با مواریث عظیم تاریخی هستید. آیا این چنین خطاب کردن و این چنین سخن گفتن در شأن رییس جمهور ملت اسلامی ایران است؟

اندکی به درون خود رجوع کنید، شما که همواره از ادب و احترام متقابل دم می زدید، اکنون...

امیدوارم هر چه سریع تر عذرخواهی شفاف شما را شاهد باشیم.

امضاء: جمعی از افسران مقابله با حنگ نرم تحمیلی دشمن

افسران - اینجوریاس آقای...



برچسب‌ها: حسن روحانی
[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 2:21 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]