سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/حامیان حقوق صهیونیسم = مدعیان دروغین حقوق بشر/

آن مدعیان دروغین حقوق انسان ها که برای آزادی دو سرجلبک فتنه گر از حصر خانگی زمین را به آسمان دوخته اند و کلی بیانیه و قطع نامه و اطلاعیه و... صادر کرده اند، برای توقف کشتار انسان های بی گناه در غزه به ابراز تاسف بسنده می کنند.

آن شیوخ عرب شهوت پرستی که شکم هایشان از شراب های صهیونیستی و جیبشان از دلارهای نفتی ورم کرده است و داعیه ی جاهلانه ی نژادپرستی و برتری قوم عرب بر دیگر اقوام را دارند، کشته شدن برادران و خواهران و کودکان عرب مسلمان در غزه را با بی تفاوتی از نظر می گذرانند؛ مبادا اظهار نظری باعث شود که قیمت نفت کثیفشان اندکی افت کند.

آن روزنامه های افساد طلب در ایران که بیم از ترک خوردن چینی نازک دل صهیونیست ها دارند، اخبار غزه را با کوچک نمایی انتشار می دهند و سران قرآن ستیزشان در سکوت کامل به سر می برند.

اما همه ی آن ها یک طرف ایستاده اند و طرف دیگر گریه های مظلومانه ی کودکی که از خانواده ی 20 نفره اش فقط او جان سالم به در برده است و نمی داند برای کدام باید گریه کند. این طرف عشق ایستاده است، فداکاری و پایداری و ایستادگی ایستاده است. این طرف انسانیت و اسلام ایستاده است. در این سو پرچمدار انقلابی ایستاده است که می گوید:«ان شاءالله در روز قدس دنیا خروش عظیم ملت ایران را خواهد دید و ملت نشان خواهد داد که انگیزه حمایت از فلسطین، همچنان در این سرزمین اسلامی، قدرتمند و موّاج است.»

پس آنچنان در روز قدس بر صهیونیست ها و حامیان آنها خواهیم خروشید که قیمت پوشک در اسراییل دو برابر شود...!

آنچنان انزجار خود را از صهیونیست ها نشان خواهیم داد تا هیچ نقطه ای از جهان خالی از فریاد مرگ بر اسراییل نباشد و نماند.

silnwg_500.jpg

در همین رابطه بشونید: دانلود ترانه ی "می کشیم" از حامد زمانی



برچسب‌ها: امام خامنه ای | رژیم صهیونیستی | غزه | حامد زمانی
[ پنج شنبه 93/5/2 ] [ 6:48 صبح ] [ سید حجت الله انوشه ]