سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/بهترین روش ترک خودارضایی/

khoderzaee.jpg

اگر عادت دارید روزانه خود ارضایی کنید، باید از ساعت شروع کنید،مثلا اگر در روز 4 بار خود ارضایی می کنید،باید طی 4 روز تعداد دفعات خودارضایی را کاهش دهید.

یعنی: اگر روز اول 4 بار این کار را انجام دادید،روز دوم 3بار و در روزهای سوم و چهارم به ترتیب 2 و 1 بار این کار را انجام دهید.

تذکر: ( اگر میل به خود ارضایی نداشتید نیازی به انجام این کار نیست ولی در برنامه شما باید یک وعده منظور شود،یعنی اگر روزی که باید 3بار خود ارضایی کنید،خود ارضایی نکردید روز بعد اجازه ی بیشتر از دو وعده خود ارضایی را ندارید.)

وقتی توانستید میزان خود ارضایی در طول روز به صفر برسانید(یعنی در روز پنجم به هیچ وجه نباید خودارضایی کنید) باید آن را به طول روز تبدیل کنید یعنی بازه های انجام خود ارضایی را از 1 روز به 2 روز از 2 روز به 3 روز و تا به 7 روز کم کنید.

تا این جا اگر خوب پیش بیایید میبینید به راحتی یک هفته را بدون خود ارضایی سپری کرده اید.

پس از رسیدن به هفته میزان بازه های خودارضایی را از هر هفته 1 بار به دو هفته یکبار تا به 4 هفته یکبار برسانید،حالا یک ماه است که بدون انجام این کار روزگار خود را سپری میکنید.

تذکر: (برای راحتی کاهش بازه های زمانی هفته ای توصیه میشود نسبت به خود ارضایی شرطی شوید یعنی با خود شرط کنید که فقط هنگامی که به حمام می روید این کار کنید.بهتر است روز رفتن به حمام در هفته 1 بار و آن هم در روز جمعه باشد.)

حال که به ماه رسیدیم باید میزان بازه های زمانی را از 1ماه به دو ماه وتا 12 ماه میرسانیم تا به سال برسیم.

تبریک میگویم!

با انجام این روش،بدون آن که خودتان متوجه شده باشید 1 سال است که خود ارضایی نکرده اید و در واقع خود ارضایی را ترک کرده اید...



برچسب‌ها: خودارضایی | مسائل جنسی
[ پنج شنبه 93/1/7 ] [ 6:36 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]