سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/آقای روحانی بس است.../

با سلام آقای روحانی.

از روز 25 خرداد که اعلام کردند شما رییس جمهورمان شده اید، با احترام به رای اکثریت مردم، به شما تبریک گفتیم و برایتان آرزوی موفقیت کردیم و برایتان پیام اعلام همراهی فرستادیم.

رهبری هم از دولت شما مثل همه ی دولت های دیگر حمایت کردند و شما را انسانی خدمتگزار و امین دانستند.

وقتی دستگاه دیپلماسی تان شروع به فعالیت کرد، خیلی ها جوش آوردند و گفتند که «آقای روحانی! این کار شما یعنی سازش و صلح با دشمن» اما بلافاصله رهبری وارد عمل شدند و اعلام کردند که هیچ کس نباید مجموعه ی مذاکره کنندگان با پنج به علاوه ی یک را سازشکار بداند.

بعد از اینکه دستگاه دیپلماسی دولتتان توافقی موقت را با 1+5 امضا کرد باز هم خیلی ها -از جمله من- جوش آوردند و گفتند که آنچه داده ایم با آنچه به دست آورده ایم، برابر نیست. 

ولی من استنباط کردم که چون رهبری در پاسخ به نامه ی شما  آنچه مرقوم داشته اید را در خور تقدیر و تشکر دانسته اند، نباید از رهبری جلو زد و صفت سازشکار به مذاکره کنندگان داد.

هنوز هم نظرم همین است و معتقدم استنباطم درست بوده است و اگر باز هم به عقب برگردم همین سخن را تکرار خواهم کرد. اما امروز شرایط فرق کرده، با این که ما به تمامی تعهداتمان در توافق نامه ی ژنو پایبند بودیم و تاسیسات هسته ای مان را پلمپ کردیم ولی آمریکا زیر تمام تعهداتش زده و بلافاصله پس از توافق چند شرکت ایران را تحریم کرده. به تازگی هم وزیر امور خارجه ی آمریکا اعلام کرده که تحریم ها همچنان باقی خواهند بود و حتی شدت خواهند گرفت و در بیانی گستاخانه تر شما را فردی غیرقابل اعتماد دانسته است. این ها گوشه ی کوچکی از اظهارات و اقدامات مقامات آمریکایی علیه ملت ایران و شما در طی این چند ماه است.

آری آقای روحانی! امروز کسی نیست که اندکی تردید داشته باشد که غرب قابل اعتماد نیست و آمریکا شیطان بزرگی است که با او نمی توان به طور منطقی صحبت کرد.

رهبری درست فرمودند که این مذاکرات تجربه ی فکری ملت ما را بالا خواهد برد و به نظر من هم تا کنون به این دلیل به طور مستقیم در این مسئله وارد نشده اند تا دهان افرادی را که معتقدند می توان با مذاکره با غرب به نتیجه رسید، ببندند.

رییس جمهور عزیز! من به عنوان یکی از افسران جنگ نرم به شما پیشنهاد می دهم که قبل از آنکه رهبری به طور مستقیم وارد عمل شوند و توافق نامه ی ژنو را منحل اعلام کنند، خودتان این کار را انجام بدهید.

شما مذاکره کرده اید و توافقی را هم امضا کرده اید ولی کارشکنی از طرف مقابل بوده است. بنابراین تصمیم شما برای مذاکره با غرب کار اشتباهی نبوده اما اصرار شما بر پایبندی بر این توافق با وجود زیاده خواهی ها و یاوه گویی های آمریکا کاری صددرصد اشتباه است.

آقای روحانی! ملت ایران پشت سر شماست اگر منافع و ارزش هایش را فدای بازی های سیاسی داخلی و بین المللی نکنید.

موفق و ولایتمدار باشید.



برچسب‌ها: حسن روحانی
[ جمعه 92/11/18 ] [ 12:27 صبح ] [ سید حجت الله انوشه ]