سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/+18 متفاوت/

****متن را کامل بخوانید***

این بار میخواهم مطلبی بگذارم که کمی متفاوت از همه ی مطالبی است که در خصوص مسائل جنسی و سیاسی در این وبلاگ یا در هر وبلاگ دیگری دیده اید.

برخی هایتان ممکن است به خاطر این مطلب از جهتی جوش بیاورید و برخی هم ممکن است گزارش تخلف وبلاگم را ارسال کنید.

ولی هر اتفاقی که بیفتد، من از گذاشتن این پست به هیچ وجه پشیمان نیستم و انشاالله پشیمان نخواهم شد. مطالبی که در ادامه میخوانید، تماما حقیقت دارند.

جریان از این قرار است: روزی در بین تعدادی از پسران شنیدم که سایتی وجود دارد که منبع تمام تصاویر و مطالب و خلاصه هر چیز مستهجنی که می تواند وجود داشته باشد. شنیدم که علاوه بر همه ی این چیزها، این سایت ایرانی هر چند وقت یکبار یک نظرسنجی در خصوص مسائل جنسی و سیاسی برگزار می کند. 

این کار من ممکن است مورد تایید دیگران نباشد، ولی من تصمیم گرفتم به این سایت بروم و فقط نتایج نظرسنجی هایش را ببینم. با خودم عهد کردم که پایم را در هیچ پست دیگری نگذارم. وضو گرفتم و کاغذی را بالای مانیتور چسباندم و نوشتم "خدا می بیند". این مقدمه ای بود که بدانید من نه اهل استفاده ی نادرست از فیلترشکن هستم و نه اهل بازدید از سایت های غیراخلاقی. خدا دهانم را بشکند اگر غیر از این باشد.

این سایت مستهجن که هر چند وقت یکبار یک نظرسنجی در صدد تفتیش عقاید خوانندگانش برگزار می کند، فارغ از سوالات جنسی حقیقتا شرم آورش، سوالاتی در خصوص مذهب و سیاست و جمهوری اسلامی نیز قرار می دهد که نتایج آن بسیار برایم جالب بود.

ابتدا نظرسنجی های این سایت در خصوص مسائل دینی را مورد بررسی قرار می دهم. همانطور که می دانید اکثر بازدید کنندگان این سایت باید انسان هایی بی قید و بند و گناهکار باشند ولی نتایج این نظر سنجی ها نشان می دهد که اکثر آنها هم خدا را قبول دارند و هم امام حسین را. اکثرشان هم نماز می خوانند هم روزه می گیرند. اکثرشان زنا و خودارضایی را حرام می دانند و این نتایج باعث بهت و حیرت من شد که چگونه کسانی که پا در این سایت غیراخلاقی گذاشته اند، به باورهای دینی پایبندند؟ البته این نکته را هم باید مدنظر داشت که تعدادی از از بازدید کنندگان این سایت هم حقیقتا انسانهایی فاسد و ضد خدا و پیغمبر هستند. حال به بخشی از نتایج این نظرسنجی ها توجه کنید.

از مجموع 1200 رای در پاسخ به سوالی با عنوان"به نظرت آیا خدا وجود داره؟" 90 درصد اعلام کرده بودند که صددرصد خدا  وجود دارد و دقیقا مطابق با چیزی است که اسلام ترسیم کرده.

از مجموع 1100 رای در پاسخ به پرسشی مبنی بر قبول یا عدم قبول دین اسلام، 60 درصد بازدید کنندگان این سایت، به دین اسلام را قبول داشتند و در نظرسنجی دیگری 75 درصد از آنها از مسلمان بودن خود احساس رضایت کرده بودند.

از مجموع 1000 رای در یک نظرسنجی با عنوان "نماز میخونی یا نه؟" 36 درصد از بازدید کنندگان این سایت مستهجن اعلام کردند که همیشه نماز می خوانند و 34 درصد هم اعلام کردند که گاهی نماز می خوانند.

از مجموع 750 نفر که در یک نظر سنجی با عنوان "روزه می گیری یا نه؟"60 درصد خوانندگان مطالب ضد اسلامی این سایت اعلام کردند که با کمال میل و به دلیل دستور شرعی اسلام روزه می گیرند و 11 درصد هم به خاطر روزه نگرفتن، عذاب وجدان داشتند.

از مجموع 1800 رای در یک نظرسنجی با عنوان اینکه "آیا در محرم هم از این سایت بازدید کردی؟"، 61 درصد رای منفی داده بودند.

در یک نظرسنجی 82 درصد بازدید کنندگان این سایت اعلام کردند که امام حسین را قبول دارند و در نظرسنجی دیگری 53 درصد از اعضای این سایت از انجام گناه در محرم و صفر احساس ترس کرده بودند.

در نظرسنجی دیگری با جمعیت شرکت کننده ی حدود 900 نفر، 76 درصد اعلام کرده بودند که به امام زمان و روز موعود اعتقاد دارند و در نظرسنجی دیگری 65 درصد از رای دهندگان از اعتقاد خود به باورها و دستورهای دینی سخن گفته بودند.

از مجموع 1000 رای در یک نظرسنجی با عنوان" گناه جنسی در شب عاشورا" 60 درصد بازدید کنندگان این سایت غیراخلاقی این کار را حرام و ناشایست و نادرست اعلام کردند.

این نتایج بخشی از نظرسنجی های مذهبی ای بود که این سایت از خوانندگانش به عمل آورده بود.

بخش دیگری از نظرسنجی ها در خصوص اعتقادات خوانندگان در خصوص مسائل جنسی بود. وقتی میخواستم نتایج مربوط به این نظرسنجی ها را بخوانم، گمانم بر این بود که همه ی بازدیدکنندگان این سایت افرادی بی غیرت و بی بند و بار و بدور از تمامی شئون انسانی و در یک کلام بشدت پست فطرت و حیوان صفت در خصوص مسائل جنسی هستند ولی نتایج نشان می داد که افراد با این خصوصیات، عده ی کمی از خوانندگان این سایت را تشکیل می دهند.توصیه میکنم بخشی از نظرسنجی های جنسی این سایت را با دقت بخوانید.

در یک نظرسنجی با مجموع آرای 1000 رای، 88 درصد از رای دهندگان رابطه ی جنسی با محارم را عملی شنیع و پست و خلاف هنجارهای انسانی دانسته بودند.
 
70 درصد رای دهندگان در یک نظرسنجی اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر نیستند با کسی که در گذشته روابط جنسی نامشروع داشته، ازدواج کنند.

در یک نظرسنجی با جامعه ی آماری 1200 نفر، 70درصد رای دهندگان اعلام کرده بودند که بعد از خودارضایی از خود متنفر می شوند. و در نظرسنجی دیگری 245 نفر از بازدیدکنندگان این سایت، خودارضایی را گناه و عملی حرام دانسته بودند.

ولی آماری که دور از واقعیت نبود و متاسفان بسیار هم دردناک و تاسف آور بود، این بود که از مجموع 6000 رای در یک نظرسنحی، 75 درصد اعلام کرده بودند که هر روز خودارضایی می کنند.

اما نظرسنجی های سیاسی این سایت حیرت مرا مضاعف کرد. من که می پنداشتم تمام  بازدید کنندگان این سایت، افرادی ضد جمهوری اسلام و ضد ولایت فقیه و ضد رهبری هستند، با دیدن نتایج دریافتم که این گروه زیاد هم در اکثریت نیستند. البته برخی از نظرسنجی ها به دلیل طیف بندی های سیاسی، قابل بیان نیستند. فقط دو نظر سنجی بسیار جالب بودند.

در یک نظرسنجی با مجموع 1000 رای، 60درصد رای دهندگان، امام خامنه ای را قبول داشتند و در نظرسنجی دیگری 50 درصد از بازدید کنندگان این سایت ضد انقلاب اعلام کردند که هرگز اجازه نخواهند داد نظام جمهوری اسلامی سرنگون شود. 

باز هم یادآوری میکنم که بازدید کنندگان و رای دهندگان به این سایت افرادی هستند که اکثرا برای شهوترانی به این سایت پا می گذارند. پس دیگر خودتان تصور کنید چه آدم هایی بازدیدکنندگان این سایت هستتد.

تفسیر و تحلیل شما از این نتایج چیست؟


برچسب‌ها: مسائل جنسی | خودارضایی
[ پنج شنبه 92/10/26 ] [ 4:24 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]