سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/همجنس گرایی واقعیت است.../

قبل از ورود به بحث ابتدا کمی در مورد واژه حقیقت و واقعیت توضیح می دهم.

حقیقت آن چیزی است که باید وجود داشته باشد مثل راستگویی مثل عدالت و...

ولی واقعیت آن چیزی است که وجود دارد.

مثلا دروغ و تبعیض حقیقت نیستند یعنی بر اساس حق، نباید وجود داشته باشند. اما واقعیت چیز دیگری است و دروغ و تبعیض وجود دارند، پس واقعیت اند.

همجنس گرایی مقوله ای است که کمتر کسی وارد بحث در خصوص آن می شود. دقت کنید فعلا دارم در خصوص همجنس گرایی، یعنی گرایش به جنس موافق صحبت میکنم نه همجنس بازی.

گرایش به همجنس مسئله ای مذموم و ناپسند است. نه فقط در دین اسلام بلکه در همه ی ادیان و فارغ از آیین ها، این کار خارج از هدف جهان و تکامل هستی است.

اصلی است که می گوید: یک مسئله تا زمانی درست است که در همه ی جهان قابل تعمیم(عمومیت بخشی) باشد. مثلا اگر همه ی مردم دنیا همین امروز مسلمان شوند و نماز بخوانند، هیچ خلل و مشکلی به وجود نمی آید. ولی اگر همه ی مردم همجنسگرا شوند، دیری نخواهد پایید که نسل بشر منقرض خواهد شد.

پس صرف نظر از غیر اسلامی بودن این گرایش، همجنسگرایی یک گرایش غیرانسانی و غیر بشری است.

بنابراین همجنسگرایی نباید وجود داشته باشد، چون منشأ بسیاری از فلاکت ها و بدبختی هاست و در تضاد با هدف آفرینش و تداوم نسل بشر است. بنابراین همجنسگرایی یک حقیقت نیست.

ولی یک واقعیت است. همجنسگرایی مسئله ای است که امروز در جهان و حتی در خود ایران نشانه های آن به وضوح یافت می شوند.

به گواه تاریخ و به شهادت اسلام و قرآن، اولین نشانه های همجنسگرایی و بعد از آن همجنسبازی در قومی مشاهده شد که مردمی مرفه و دارا بودند و سرزمین هایشان حاصلخیز و پر رونق بود تا اینکه بر اثر ماجرایی، شیطان در آنها داخل شد و این گرایش پست و این عمل شنیع را به مردانشان آموخت. این قوم، قوم لوط بود.

من با سانسور برخی مسائل مخالفم. چون نص صریح قرآن کریم و روایات ائمه ی معصومین است. هر کس می خواهد بیندیشد و عبرت بگیرد، بخواند.

از کارهای زشت قوم لوط گلوله پرانی با کمان، و هسته انداختن به یکدیگر (و حتی در بعضی موارد شرط بندی می‎کردند که هسته به هر کسی خورد با او عمل زشت انجام دهند) و آدامس جویدن در معابر عمومی (برای جذب افراد به خاطر شهوترانی) بود.

هم چنین لباسهای فاخر بلند می‎پوشیدند (که امروز رقّاصه‎های دنیا در جهان غرب می‎پوشند) و دکمه‎های کت و پیراهنشان را می‎گشودند

از جمله از کارهای آنها این بود که راهها را برای زشتکاری می‎بستند و آشکارا در معرض دید مردم، منکرات را انجام می‎دادند آیه 29 عنکبوت می فرماید: 

«وَ تَأْتُونَ فِی نادِیکُمُ الْمُنْکَرَ؛ آمده: با یکدیگر در ملأ عام کارهای رکیک و زشت انجام می‎دادند.

و هم چنین در آیه 28 به این مسئله تصریح می شود که زشتکاری قوم لوط به گونه‎ای زننده بود که در میان هیچ قوم و ملتی سابقه نداشت. چنان که لوط به آنها گفت: 

«إِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الْفاحِشَهَ ما سَبَقَکُمْ بِها مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعالَمِینَ؛ شما کار بسیار زشتی انجام می‎دهید که احدی از مردم جهان، قبل از شما آنها را انجام نداده است.» 

به این ترتیب آنها چون بنیانگذار این فساد بودند، بار گناه کسانی را که در آینده از آنها پیروی می‎کنند نیز به دوش خواهند کشید، بی‎آنکه از گناه آنان چیزی کم شود. 

از زشتکاری قوم لوط این که: کف دست بر پشت یکدیگر می‎زدند، دشنامهای رکیک و زننده به همدیگر می‎گفتند،‌بازیهای بچه گانه داشتند، قمار بازی می‎کردند، با انواع آلات موسیقی سر و کار داشتند، سنگ پرانی و متلک گفتن از کارهای معمول آنها بود، و در حضور جمع، خود را برهنه می‎کردند و...

بنابراین ریشه ی این گرایش و این عمل از آن دوران پیدا شده که سزای آنها بسیار سخت و وحشتناک بود. بگونه ای که زمین آنها را بلعید و آنها تا روز قیامت در قعر زمین عذاب خواهند کشید تا روز قیامت به اصل مجازاتشان در جهنم برسند.

شنیدن این داستان هم خالی از لطف نیست: در زمان عمر غلامی که مولای خودش را کشته بود پس از اقرار عمر امر به کشتن نمود .حضرت امیرالمومنین علی (ع) از غلام پرسید چرا مولای خودت را کشتی؟

عرض کرد به زور با من لواط کرد پس او را کشتم آن حضرت از اولیای مقتول پرسید آیا او را دفن کرده اید؟ گفتنند: آری هم اکنون از دفنش می آئیم پس به عمر فرمود غلام را تا سه روز نگهدار و پس از سه روز اولیای مقتول حاضر شوند.

پس از گذشتن سه روز آن حضرت به اتفاق عمر و اولیای مقتول بر سر قبرش آمدند از اولیایش پرسیدند این قبر صاحب شماست؟ گفتند آری سپس فرمودند قبر را بشکافید تا به لحد برسید چون به لحد رسیدند و آنرا برداشتند جنازه را ندیدند پس آن حضرت تکبیر گفت و فرمود به خدا قسم دروغ نگفتم شنیدم از رسول خدا (ص) فرمود هر کس از امت من عمل قوم لوط را مرتکب شود و بدون توبه از دنیا برود پس در قبرش بیش از سه روز نمی ماند تا این که زمین او را فرو می برد و بجائی که قوم لوط هستند و هلاک گردیده اند ملحق می نماید پس در زمره ایشان محشور میشود.

http://www.uploadax.com/images/52488737901274694424.jpg

متاسفانه اثرات برخی از اعمال قوم لوط امروز در مکانهای عمومی و در مدارس مشاهده می شود که حقیقتا جای تاسف و البته جای فکر برای رفع دارد.

همه ی اینها را گفتم که بگویم:

ای کسانی که راه غربی هایی را می روید که در ارضای شهوت حاضرند با سگ خانه شان هم رابطه ی جنسی برقرار کنند!

بدانید که زیاد طول نخواهد کشید که شما هم به همان قومی ملحق شوید که اعمالشان عرش خدا را به لرزه در می آورد.



برچسب‌ها: مسائل جنسی
[ شنبه 92/10/7 ] [ 3:52 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]