سفارش تبلیغ
صبا ویژن

/خود ارضایی یا همان خلاصی موقت!/

خودارضایی

بشر از قدیم الایام ! اکثر اختراعات و ابتکارات خود را مدیون یک چیز یشتر نیست !(نه حالا فکر کنید پس تلاش و کمک خداوند و ... چه می شود ها )

تنها قدرتی است که اگر به آن میدان داده شود ! آدمی خود را نعوذبالله تا مقام خدایی بالا برده و تمام چیز ها را از اول بر مبانی سلیقه ی شخصی اش خلق کرده ! دشمنانش را نابود کرده !!! تمام عقده های خود را از بچگی تا کهنسالی برطرف و تمام آرزو های خودش را بر آورده  می کند !

اسم آشنایی دارد ! جوانان بیشتر این گونه داستان ها و فیلم هایش را دوست دارند ! 

دانشمندان اولین طرح هایشان را با این قدرت به مرحله ی طراحی و اجرا در می آورند !

دشمنان یک سرزمین هر روز با این قدرت ! کشور مقابلشان را صد بار نابود می کنند ! 

این قدرت ! قوه ی خیال نام دارد...

اکثر افرادی که از اولین باری که شب به جدول خورده اند (احتلام) تا بعد از آن تمام دلایلی که با عث بروز این کار زشت و غیر اخلاقی شده است را می دانند...مثل دیدن تصاویر غیر متعارف و متن های ... و فیلم ها و دوستان ناباب و تا تاثیر غذاهای به اصطلاح گرم و غیره...

اما بیشترین دلیل این کار ناپسند همان قوه ی خیال است !

قوه ایی که وقتی می خواهیم یک کار پر ریسک را انجام دهیم  می گوییم بی خیال ! و وقتی می خواهیم برای کاری خود را مشتاق کنیم از خیال پردازی هایمان استفاده می کنیم.

سه دلیل اصلی خود ارضایی عبارتند از : تحریک به وسیله ی تصاویر و فیلم وغیره... دوم خلوت گزینی و سوم خیال پردازی...

یک استادی ما داشتیم ! خدا حفظش کند ! خیلی جالب تعریف می کرد ! می گفت وقتی که جوان بود ! اگر جوانی می خواست گناه کند ! باید به هزار بدبختی یک مجله ایی یا یک فیلم غیر اخلاقی پیدا کند ! باید کلی هم پول خرج می کرد !!! ولی الان ! طرف تا اراده کند .... بماند !

یکی از گناهانی که در آخرت هیچ کس نمی تواند انجام دهنده ی آن را شفاعت کند ! متاسفانه همین گناه است ...

استمناء اگر ادامه پیدا کند نوعی اعتیاد را به همراه می آورد. راه های زیادی برای انجام ندادنش بیان شده ! مثل ورزش مداوم و یا شرکت در برنامه های مذهبی به صورت مدام و ذکر خدا به صورت مداوم...و غیره...

یکی از بهترین راه ها روزه گرفتن است ! شاید تا با خواندن کلمه روزه گرفتن ده ها بهانه باجا و بی جا بیاورید که روزه گرفتن سخت است و ...

ولی اثری که روزه گرفتن دارد واقعا قابل تامل است ! 

به لطف خواهرانی که هر روز ما را یاد احادیث آخر الزمان پیامبر (ص) می اندازند ! و یا سایت هایی که برای این که بتوانند دو تا بازدید کننده بیشتر جذب کنند از خبر هایی با تیتر خانم فلان در فلان جا + عکس !!! استفاده می کنند ! به لطف راه های زیاد ازدواج در این زمانه ! و دانشگاه های کاملا اخلاقی ! در ایران اسلامی ....! به لطف فرمول تورم رابطه مستقیم دارد با بد حجابی ! (فرمولی من درآودی از جانب بعضی ها) و به لطف فیلم های ساخت داخل و خارج که روابط دختر و پسر را از هر راهی ! که بتوانند عادی نشان می دهند ! به لطف  کلیه مردمی که آشغال گذاشتن غیر از ساعت مقرر را بد می دانند ولی هرزگی جوان هایشان را در معابر عمومی ! مد روز ! آزادی ! جوانی کردن و هر زهر مار دیگری اسم گذاری می کنند ! 

بهانه برای خلاصی موقت (خود ارضایی) از فشار های روحی و جسمی جنسی زیاد است ! حاج حسن یکتا یک تکه کلامی جالبی دارند ! همیشه می گوید اولش سخته ولی بعدا برایت آسون می شود! ترک که کنی !!! همان ترک عادتت می شود...

خود ارضایی علاوه بر آثار بد روحی  و آثار جسمی فراوانی نیز دارد ! بحث و هدف من بیان ضررهای آن نیست و شما می توانید ا کمی سرچ و جستجو به پیامدهای آن پی ببرید.

خیلی اوقات فکر می کنیم اگر این کار زشت را انجام دهیم دیگه از زیر فشار های جنسی رهایی می یابیم ! ولی این فکر غلط و پوچی است ...

خود ارضایی و کسی که آن را انجام می دهد می توان به کسی تشبیه کرد که در یک بیابان دور افتاده ! و شدیدا تشنه است ! حال این فرد آبی در اختیار دارد که درصد نمک اشباع آن 15 درصد است !!! یعنی به شدت شور !!! اگر این فرد تشنگی خود را تحمل نکند و برای یافتن آب گوارا تلاش نکند ! ناچار می شود از آن آب شور استفاده کند.... درحالی که هر قطره از آب شور 10 برابر بر تشنگی آن می افزاید ! خود ارضایی هم همان آب شور است !!!

تفکر اشتباه دیگر در انجام این کار ناپسند این است که فرد انجام دهنده فکر می کند با انجام این کار زشت می تواند تمام فکر های هوس آلود (هیجان های منفی) را دور بریزد ! این واقعا فکر غلطی است.

ما یک چیز به نام انرژی داریم و یک چیز به نام هیجان!

وقتی کسی خود ارضایی می کند درصد زیادی از انرژی آزاد بدنش و نه ذخیره شده آنرا را  تخلیه می کند در حالی که بر عکس آن بر سطح هیجانش می افزاید و در هر بار انجام این عمل ! کار بدتر از قبل می شود...

کسی که استمناء می کند مثل کسی است که در مردابی است و برای نجات خود دست و پا می زند ! یعنی کار را بدتر از قبل می کند...

برای ترک آن یک تصمیم کبری لازم است. با توسل به ائمه (ع) و با برنامه ریزی روزانه به طوری که تمام اوقات فراغت را پر کند و ورزش مداوم می توان ترک کرد.

ازدواج بسیار مفید است . انجام اعمال مذهبی و در کنار این ها اگر فرد احساس کرد در ترک آن ناتوان است می تواند به روانپزشکان مجرب و مومن ! که در اینجا توصیه می شود به هر روان پزشکی مراجعه نشود می تواند کار های موثری در ترک این عادت ناپسند مفید واقع شود.

ولی از همه بالاتر فقط و فقط یک اراده ی جدی مبنی ر ترک آن  می خواهد.

از خدا بخواهیم کمک کند...

همین.........

برگفته شده از فرهنگ پروازfarhangeparvaz.blog.ir

نظر شما چیست؟



برچسب‌ها: مسائل جنسی | خودارضایی
[ جمعه 92/6/15 ] [ 11:59 عصر ] [ سید حجت الله انوشه ]