• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /پاسخ به يک سوال مهم/
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آرش 
    سلام در متن نوشته شده است: "آيت الله علي خامنه‌اي"، سيدش رو يادت رفته رفيق.

    پاسخ

    سلام. ممنون که تذکر داديد.اصلاح شد امام سيد علي خامنه اي (روحي فداه)
    + وحيد 


    باسلام و احترام، با توجه به فتواهاي صريح و کاملا شفاف مراجع معظم مذکور مخصوصا آيت الله خامنه اي، باعث تعجبه که چطور پس در اکثر مجالس عزاي حضرت سيد الشهدا (ع) برهنه شدن بسياري از عزاداران اتفاق ميافتد و کسي از مسئولين متولي ، سخني در اين باب نميگويد و جلوگيري نميکند. و جاي تعجب است که عموما اين مساله در مجالسي اتفاق ميافتد که مداحان آن عموما مداحان معروف و معتبر هستند و بسيار در اين مجالس خود را سرباز ولايت و پيرو اوامر مقام رهبري و مرجعيت شيعه معرفي ميکنند !! و سوال اينکه: اگر از نظر مداحان و مسئولين هيئات، اگر برهنه شدن ايرادي ندارد پس چرا فيلم اين مجالس هنگام نمايش عزاداران برهنه، غير شفاف ميکنند ؟!!

    به عقيده حقير ، مساله عزاداري حضرت حسين (ع) در مواضع زيادي ره به انحراف رفته که بايد سريعا آن را در مقر مناسب و درست خودش هدايت کنند و قرار دهند. انشاالله

    پاسخ

    سلام. با نظراتتون موافقم. امروز شور حسيني بر شعور حسيني پيشي گرفته و همين مسئله باعث شده که خيليا از درک واقعياتي که در واقعه ي کربلا وجود داشته، غافل بمونن. پايدار باشيد.
    + کيجا 

    سلام
    بنظر منم صورت خوشي نداره اين کار
    اون لينکي هم که معرفي کردين واقعا دليل قانع کننده اي براي رد کردن اين موضوع اورده بودن .
    ممنون از شما و التماس دعا
    پاسخ

    سلام و سپاس. بله. گاها باعث ضرر بدني قابل توجه و وهن مذهب هم ميشه که در اونصورت اصلا جايز نيست. متشکرم از شما که نظرتون رو گفتيد و از معبر سايبري فندرسک که اون مطلب رو تهيه کردند.