• وبلاگ : 🇮🇷سحا نامه🇮🇷
  • يادداشت : /شبهاتي پيرامون شبکه من و تو/
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من 
    اميدوارم که عوامل اين شبکه و البته هموطنان مدافع اين شبکه پاسخي براي اين شبهات و البته شبهاتي که قبلا مطرح کرده ام، داشته باشند.
    ......
    در شبهاتت بمان تا صبح دولتت بدمد :)
    پاسخ

    من که ميدونم تو کي هستي و از روي عجز و درماندگي از پاسخگويي به منطق مستدل من در يه شبکه اجتماعي به اين حال افتادي.
    + وحيد 


    باسلام و احترام، بايد به استحضار برسانم که من هم يکي از سوالاتي که برام در رابطه با اين شبکه چرت پيش آمد اين بود که چه دليلي دارد که کساني بخواهند شبکه اي براي ما ايرانيها راه اندازي کنند و فقط برنامه پخش کنند. آنهم برنامه هاي گران قيمت. اين شبکه درآمدي هم ظاهرا ندارد. برعکس خيلي از شبکه ها که تبليغات دارند !!

    يه نکته اي هم من از اين شبکه دستگيرم شده اينکه: چرا اين شبکه بسيار ي از برنامه هاش برنامه هاي مستند و علمي هستش؟ يکي از چيزهايي که در مقابل دين عموما ميايسته و در صده هاي اخير حسابي جولان داد، مساله عقلانيت محضه. يعني اينکه هر چيزي که با عقل و علم تجربي قابل تبيين باشه ، قابل قبول و غير از اين يا خرافست يا افسانه و يا فقط ميتونه جالب باشه. من تصورم اينه که اين شبکه با پخش برنامه هاي علمي مستند ميخواد به بيننده مساله عقل گرايي محض رو القا کنه. يعني به نوعي دين ستيزي. در آيات اوليه سوره مبارکه بقره يکي از اوصاف مومنين ، ايمان به غيب ذکر شده. خب غيب رو عموما نميشه با عقل تبيين کرد. فراتر از عقل بشريه. پس طبيعتا عقل گرايي محض، مساله غيب رو نفي ميکنه. چون قابل حس با حواس پنجگانه نيست.

    يک نکته ديگه: اين شبکه مدتيست که طي دوره هاي برنامه آکادمي گوگوش رو به روي آنتن برد. برنامه اي که به شدت طرفدار در ايران پيدا کرد. در آخرين سري آن، خانمي به نام ارميا تقريبا محجب (البته به مرور زمان حجاب ايشان هي کمتر و کمتر شد !!!)، در اين برنامه شرکت کرد و جالب اينجاست که برنده هم شد و طي يک مصاحبه اي اعلام کرد که حجاب ميتونه هيچ تضادي با امور هنري و فعاليت هنري خانمهانداشته باشه !!! من نميخوام حالا بصورت شرعي و عقلاني حرام بودن خواندن جنس مونث رو اثبات کنم. اما فقط اينو بگم: من دلم از اين ميسوزه اين شبکه توسط اين خانم مساله حجاب رو که شعائر دين شريف اسلامه، به چالش ميکشه، اما رسانه به اصطلاح ملي ما (صدا و سيما) در مقابله با اين تهاجم فرهنگي و حمله نرم به فرهنگ اسلامي و ايراني ما، برنامه اي ترتيب نميده که هيچ، حتي يک بيانيه هم صادر نميکنه. البته اين مساله شامل همه مسئولين و سازمانهاي فرهنگي اين کشور ميشه. متاسفم از اي مساله.

    با تشکر

    پاسخ

    سلام و سپاس از تحليلتون.نظراتتون کاملا درست و منطقيه. باعث خوشحاليه که افرادي مثل شما هنوز هستند که بتونند عمق برنامه هاي مخرب ماهواره اي رو براي ما درک کنند.من هم پيش از اين طي چندين مطلب برنامه هاي اين شبکه رو يک به يک تحليل کردم که با اقبال خوبي هم مواجه شد.در خصوص رسانه ملي هم بايد بگم بله، نارسايي ها و مشکلات زيادي وجود داره و شايد هم يکي از دلايل اقبال مردم به شبکه هاي ماهواره اي نظير من و تو، عدم جذابيت شبکه هاي صدا و سيما باشه. ولي در عين حال در سال هاي اخير صدا و سيما تلاش هاي زيادي رو انجام داده که راه اندازي شبکه هايي مثل ورزش و سلامت و تماشا ونمايش و پويانمايي و... و روي آنتن بردن برنامه هاي جذابي مثل ماه عسل از جمله ي اونه. با اين حال همچنان راه درازي پيش رو داريم تا به نقطه ي مطلوب برسيم.سپاس از نظرتون. باز هم به وبلاگم سر بزنيد و نظرات ارزشمندتون رو مطرح کنيد.يا علي.
    + زي زي 
    اگه جنابعالي هم مثل ما هزار جور مشکل مالي داشتي، به فکرتم نميرسيد بخاطر هيچ و پوچ وبلاگ درست کني و از اين و اون انتقادهاي بي معني کني. هرکس بخواد اينا رو نگا ميکنه و هرکس هم نخواد نه. مشکل ما از بي برنامگي ها و بي لياقتي بسياري از مديران است نه اين چرنديات. چرا از ضرغامي انتقاد نميکني که هيچ برنامه شاد و مفرحي تو تلويزيون پخش نميکنه؟ چرا از اين همه گراني انتقاد نميکني؟ چرا از اين همه بي عدالتي انتقاد نميکني؟ ميدوني زندگي براي يه کارگر مستاجر چقدر سخته؟ چرا به دنبال پاسخي براي اين شبهات نيستي؟! البته ميدونم،‌دليلش اينه که سواره از پياده خبر نداره...
    پاسخ

    سلام. مشکل شما ميدوني چيه؟ زود قضاوت مي کني. شما از کجا ميدوني من مشکل مالي ندارم. شايد من مشکلات مالي ام خيلي بيشتر از شما باشه. من از کسي انتقاد بي معني نکردم. شما اگه واسه انتقاداتي که من کردم، پاسخ قابل قبولي داري، بفرما. بنده در خدمتم. من فقط بنا به شرايط جامعه سعي کردم يه تحليل کرده باشم. من کسي رو مجبور نکردم که نگاه کنه يا نکنه، نظرمو گفتم، تحليلمو کردم. يه دفعه ممکنه کسي با حرفاي من بگه آره راست ميگه، انگليس عاشق چشم و ابروي ما که نيس بياد برامون بفرماييد شام و آکادمي بذاره. يکي هم ممکنه بگه نه من يه نظر ديگه اي دارم و اونو مطرح ميکنه. ولي شما جزو هيچکدوم نيستي. اگه مخالف حرفاي مني، خب دليل قانع کننده بيار. آره شما راست ميگي. يکي از دلايل اقبال مردم به شبکه هاي ماهواره اي، بي لياقتي بعضي مديران و کيفيت پايين برنامه هاي صدا و سيماست. ولي اينقدر يه جانبه نگاه نکنيد. صدا و سيما هم پيشرفت هاي خوبي داشته. اين همه شبکه جديد و جذاب مثل تماشا و آي فيلم و نمايش و پويا نمايي و شما و ورزش و بازار و سلامت و آموزش و...ايجاد شده. و اين همه برنامه هاي جذاب و زيبا که يکي از نمونه هاش ماه عسله. البته هنوز خيلي مسير هست که به نقطه ي مطلوب برسيم.بعدشم شما اصلا مطالب وبلاگ منو خوندي؟ از کجا ميدوني از گراني انتقاد نکردم. برو تو قسمت موضوعات نوشته ها و دوتا مطلب در مورد احمدي نژاده، بخوونشون. شما کاملا درست ميگي زندگي خيلي سخت شده ولي ما که پيرو اهل بيت هستيم، فهميديم که با صبر و مقاومت همه چي حل شدنيه. انشاالله هم که دولت دکتر روحاني با کليد تدبير و اميد قفل هاي اقتصادي ايران عزيز رو باز کنند. در آخر هم باز بهتون يادآوري ميکنم. از قبل پيش داوري نکنيد. شايد من خيلي از شما پياده تر باشم.
    + زي زي 
    آمين و اول از همه مدير اين وبلاگ رو
    پاسخ

    خدا رو شکر ميکنم که کساني که مخالف عقايد ما هستند، هيچ دليلي براي اثبات ادعاهايشان ندارند و با حرف هايي پوچ و بي معني فقط سعي دارند خود را مطرح کنند. خواهر يا برادر محترم. اگر نظري داريد بفرماييد تا باهم بحث کنيم وگرنه صلاح نيست بيشتر از اين خودتون رو ضايع کنيد.
    + زي زي 
    آره باهات موافقم، اول از همه خود جنابعالي رو
    پاسخ

    خدا رو شکر ميکنم که کساني که مخالف عقايد ما هستند، هيچ دليلي براي اثبات ادعاهايشان ندارند و با حرف هايي پوچ و بي معني فقط سعي دارند خود را مطرح کنند. خواهر يا برادر محترم. اگر نظري داريد بفرماييد تا باهم بحث کنيم وگرنه صلاح نيست بيشتر از اين خودتون رو ضايع کنيد.
    + زي زي 


    پاسخ

    خداوند متعال به حق ماه مبارک رمضان، تمامي بيماران را شفاي عاجل عنايت فرمايد... الهي آمين
    سلام
    ممنون از پست هاي جديدتان .خيلي خوب و مفيد بودند.
    پاسخ

    سلام. سپاس از حضور و نظرتون

    امشب تمام آينه ها را صدا کنيد/گاه اجابت است رو بسوي خدا کنيد/اي دوستان آبرودار در نزد حق درنيمه ي شب قدر مرا هم دعا کنيد.دوست گرامي پستي با عنوان ااعمال اختصاصي شب 19 ماه رمضان و براي تعجيل در فرج آقا امازمان مطلبي در اول پست آورده شده حتما بخونيد ضرر نميکنيد

     

     

    پاسخ

    ممنون از اطلاع رساني تون.